Укључивање деце/ученика којима је потребна додатна образовна подршка у наредни ниво школовања
Каталошки број програма: 218
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, 24420 Кањижа, Главни трг 9., rckanjiza@kanjiza.rs, 024874733, 0648062059 , 024874733
Татјана Варју Потребић, tatjana@kanjiza.rs, 0244874733, 0648062059, 0244874733
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Оспособљавање просветних радника за стварање подстицајне средине за учење и развој деце/ученика којима је потребна додатна образовна подршка у новој средини
/Унапређивање професионалних вештина просветних радника за израду транзиционих планова за ученике којима је потребна додатна образовна подршка. -Унапређивање професионалних вештина просветних радника за израду ИОП-а. -Подстицање партиципације свих релевантних актера процеса транзиције ученика из осетљивих група
По завршетку обуке наставници припремљени за прихватање деце/ученика којима је потребна додатна образовна подршка и оснажени за њихово укључивање у одељењски колектив; Наставници оспособљени за стварање подстицајне средине за учење и развој деце/ученика којима је потребна додатна образовна подршка; Оспособљени наставници за израду транзиционих планова, ИОП-а и његову примену. Подстакнуте активности које обезбеђују хоризонталну и вертикалну сарадњу образовних институција и међуресорну сарадњу.
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара (бруто хонорар предавача, радни материјал) + путни трошкови