Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 1
Каталошки број програма: 733
Не
Udruženje muzičke umetnosti Music Art Project, Kumanovska 13, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0642853755
Đurđa Papazoglu, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0652051817
уметности
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Оснаживање наставника да путем примене Ел система методологије реализују наставу оријентисану на исходе учења а ради развијања функционалних музичких знања, вештина и ставова, посебно у музичком извођаштву.
Упознавање учесника са Ел Система методологијом, њеним предностима и могућностима примене у реализацији програма музичке културе; Оснаживање учесника за: - планирање наставе и учења усмерене на остваривање исхода и развијање компетенција ученика, - планирање активности које доприносе остваривању исхода и развоју компетенција ученика, - планирање метода и техника које доприносе успешној реализацији активности и које мотивишу ученике за рад (гејмификација, еуритмија, Кодали метода, телесне перкусије, импровизација, и др.), - базично музичко описмењавање (музичка култура), развој вокалних и инструменталних ансамбала почетног нивоа уз примену социјално - емоционалног курикулума у циљу достизања функционалних знања, вештина и ставова ученика;
Учесници: Идентификују предности и могућности примене Ел система методологије у реализацији програма музичке културе; Планирају: - реализацију наставе и учења на основу програмских исхода и компетенција, - активности ученика у односу на исходе и компетенције, - методе и технике у односу на активности, исходе и компетенције; Повезују исходе, компетенције, активности, методе и технике у смислене целине; Примењују: -подстицање социјалног понашања ученика и развој социоемоционалних вештина ученика; -различите приступе, методе и технике у процесу базичног музичког описмењавања ученика; Формирају вокалне и инструменталне ансамбле базичног нивоа у циљу музичког описмењавања и развијања функционалних знања, вештина и ставова ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
1 дан (укупно време рада: 8 c. )