Како остварити квалитетну педагошку комуникацију у наставном процесу
Каталошки број програма: 536
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, 24420 Кањижа, Главни трг 9., rckanjiza@kanjiza.rs, 024874733, 0648062059 , 024874733
Татјана Варју Потребић, tatjana@kanjiza.rs, 0244874733, 0648062059, 0244874733
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оспособити учеснике за унапређење педагошке комуникације у наставном процесу.
Упознати полазнике са методологијом унапређења комуникационих компетенција, применом различитих комуникационих модела и облика комуницирања у образовним институцијама, у циљу унапређења наставног процеса
Полазници ће бити у стању да примене методологију рада која ће повећати квалитет њиховог педагошког комуницирања у наставном процесу и у укупном раду образовне установе. Биће у стању да мотивишу ученике да се активније укључе у рад у наставном процесу кроз изношење својих ставова, жеља и мишљења.
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара (бруто хонорар предавача, радни материјал) + путни трошкови