Драмске игре у настави
Каталошки број програма: 405
Не
БАЗААРТ, Крунска 33, bazaartheatre@yahoo.com, 0641297423, 062352142
Даринка Ковачевић, bazaartheatre@yahoo.com, 0112697053, 0631183660
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оснаживање наставника различитих предмета, васпитача, стручних сарадника и директора установа образовања и васпитања, за креативан приступ организацији и реализацији образовно-васпитног рада кроз примену драмске методе
1. Оспособљавање запослених у установама образовања и васпитања, за одабир и примену драмског приступа у образовном и васпитном раду, у складу са постављеним циљевима и исходима, контекстом учења и специфичностима области учења; 2. Овладавање креативним драмским техникама у реализацији интерактивних, истраживачких, тематских и пројектних активности; 3. Креирање подстицајне и мотивишуће средине за учење, у којој се кроз креативне и сарадничке активности развијају функционалних знања и врши снажан васпитни утицај на ученике; 4. Овладавање различитим стиловима учења, препознавање и охрабривање адекватног стила учења и целовито развијање потенцијала ученика.
Учесници су оспособљени да препознају ситуације у којима је драмски приступ најцелисходнија стратегија учења. Овладали су различитим драмским играма које примењују као равноправне технике у креирању и реализацији образовног и васпитног рада. Оспособљени су да планирају и спроводе адекватне драмске активности у односу на постављене циљеве и исходе предмета, односно контекст учења. Развили су позитиван став о примени интерактивних и сарадничких креативних техника за развој демократског и инклузивног етоса у учењу. Усвајањем интердисциплинарног приступа, оснажени су за јачање вертикалних и хоризонталних корелација.
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику је 4500 динара. У цену су урачунати: - трошкови изнајмљивања простора; - трошкови материјала за припрему и вођење програма; - трошкови освежења и сендвича за учеснике; - путни трошкови реализатора и координатора; - куповина и штампање сертификата; - финансијска администрација; - хонорари за аутора, реализатора и координатора.