Унапређивање наставе кроз иновативне методе учења

Каталошки број програма: 475  

Не

Едукативни центар МИНА УЧЕЊЕ, Ибарски пут 2. Прељина, 32 000 Чачак, ucenjemina@gmail.com, 0665279506, 0649057301

Горица Станојевић, ucenjemina@gmail.com, 0665279506, 0665279506

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснаживање наставника за унапређивање компетенција за развијање иновативних метода учења од активног учења, учења кроз решавање проблема, пројектне, тематске, проблемске, интегративне наставе, а и применом модела обрнуте учионице /flipped classr

Оснаживање наставника разредне и предметне наставе за примену иновативних метода техника и облика рада које ће бити прилагођене сваком ученику. Подстицање едукативних игара за мотивацију ученика, решавање стварних животних ситуација кроз лекције које обрађују, премештање традиционалног модела предавања из учионице у реални амбијентални простор, као и дигитални простор. Оснаживање наставника за коришћење пројеката у настави. Унапређивање и оснаживање наставника за индивидуализовану наставу и прилагођавање сваком ученику.

Да наставници планирају примену иновативних метода рада полазећи од чињенице да настава треба да буде индивидуализована и прилагођена сваком ученику у зависности од претходних знања, способности, темпа напредовања. Користећи програмирану наставу делиће садржаје у мање логичне целине са обавезном повратном информацијом. Кроз интегративно повезивање наставних садржаја, као и учења путем узора и модела, могу осмислити и хеуристчки приступ учења, тј. учење путем проналазака и открића. Очекујемо да наставници планирају реализацију пројеката у настави, подстицање тимског рада и рада у мањим групама, као и коришћење модела изокренуте учионице у амбијенталном и дигиталном простору.

30

дана: 1
бодова: 8

3500,00 по учеснику. У цену урачунати хонорари водитеља и сертификати.