Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?
Каталошки број програма: 453
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање компетениција наставника за планирање, праћење, вредновање и документовање запажања о образовним постигнућима ученика кроз формативно оцењивање
-Разумевање улога, проблема и начина праћења формативног оцењивања у настави -Оспособљавање за организовање и реализацију формативног праћења оцењивања у настави -Унапређивање знања учесника/ца о начину прикупљања и коришћења информација о квалитету учења уз помоћ дигиталне свеске
-Да наставници успостављају везу између исхода, циљева и формативног оцењивања; -Да наставници разумеју значај формативног оцењивања, -Да умеју да примењују формативно оцењивање и да у свом раду користе дигиталну свеску
30
дана:
1
бодова:
8
2000,00 динара у коју су укључени потросни и радни материјал на семинару, путни трошкови водитеља, хонорари за водитеље и по потреби преноћиште, слање предрачуна, рачуна, израда сертификата и слање сертификата на адресу установе