Оцењивати је лако кад знаш како – како спречити могуће конфликтне ситуације
Каталошки број програма: 427
Не
Центар за образовање и културу, Миријевски венац 63/3, Београд, jadrankalara@gmail.com, 0638218119, 0641870087
Јадранка Милошевић, jadrankalara@gmail.com, 0638218119, 0638218119
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Унапређивање компетенција наставника, стручних сарадника и директора у области оцењивања ученика, као основе за стварање подстицајне климе за ефикасно учење и превенирање могућих конфликтних ситуација.
Јачање знања учесника о функцијама оцењивања у односу на ученика и у односу на наставни процес. Подстицање принципа објективности, информативности, јасноће, редовности, аналитичности и благовремености у процесу вредновања постигнућа ученика од стране наставника. Проширивање знања учесника о могућностима формативног и сумативног оцењивања у савременој настави. Оспособљавање учесника програма за препознавање и спречавање конфликтних ситуација у процесу вредновања постигнућа ученика и информисања ученика и родитеља о оцени. Стицање знања и компентенција за конструктивни приступ решавању проблема у наставној пракси. Јачање професионалног капацитета наставника за примену педагошких, психолошких и социјалних функција оцењивања.
По завршетку обуке учесници ће бити у стању да: прате и вреднују постигнућа ученика водећи се принципима објективности, јасноће, информативности, транспарентности, редовности и благовремености; препознају потенцијално конфликтне ситуације у процесу оцењивања и конструктивно се односе према њима; користе проширене могућности формативног и сумативног оцењивања; оценом тумаче све релевантне аспекте учениковог постигнућа; прате и вреднују наставу оријентисану на исходе; осмисле одговарајући инструмент за проверу постигнућа ученика; сарађују с другим наставницима у процесу вредновања постигнућа ученика; критички анализирају свој рад у вези с праћењем и вредновањем постигнућа.
30
дана:
1
бодова:
8
4.000 РСД У цену су урачунати трошкови пута и хонорари аутора/реализатора, потрошни материјал, израда и издавање уверења.