Интегрисани процеси уметничког изражавања, експериментисања и стварања у пројектним активностима деце предшколског узраста
Каталошки број програма: 542
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа, 24420 Кањижа, Главни трг 9., rckanjiza@kanjiza.rs, 024874733, 0648062059 , 024874733
Татјана Варју Потребић, tatjana@kanjiza.rs, 0244874733, 0648062059, 0244874733
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
П7 Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“
Унапређење професионалних компентенција учесника у примени иновативних техника пројектног планирања путем визуелно-ликовног рада која ће за циљ имати когнитивну и одговарајућу развојну добробит деце, у оквиру пројектног планирања.
Упознати учеснике са процесом развијања пројекта пет – П, увођењем ефикаснијих начина повезивања когнитивних и практичних визуелно ликовних активности при укључивање деце у планирање, припремање и реализацију пројектних активности; подстицање и увођење уметничких компонената са могућностима уочавања осетљивости за интересовања и преокупације деце у пројектним активностима; увођење интердисциплинарног и мултидисциплинарног приступа, самосталног откривања, истраживања стварања и учења путем разноликих поступака експерименталног визуелно-ликовног обликовања и изражавања, доступним савременим материјалима, у сагласју са ставовима изнетим у Новим основама програма; Оснаживање улоге учесника као професионалаца и практичара.
Продуковање великог броја идеја, самосталности просуђивања нових искустава, флексибилности у мишљењу, отворености према сопственим и туђим доживљајима и идејама, сталној тежњи ка откривању новог, постављању и решавању проблема, тражењу путева до њихових решења. Кроз интеграцију пројектног планирања и инспиративних визуелно-ликовних искустава, учесници : истражују сопствену праксу; оснажују се као рефлексивни практичари; развијају иновативни метод рада; усавршавају и надограђују своја постојећа знања; идентификују своје слабости дотадашњег рада; Осмишљавају ипредлажу нова решења у корист унапређења свеукупног васпитно-образовног рада у вртићу у оквирима пројектног планирања.
25
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара (бруто хонорар предавача, радни материјал) + путни трошкови