ДИЈАГНОСТИКА, ПРЕВЕНЦИЈА И ПРЕВЛАДАВАЊЕ УЗРОКА НЕУСПЕХА У ШКОЛСКОМ УЧЕЊУ УЧЕНИКА
Каталошки број програма: 411
Не
Centar za instruktivne komunikacije u obrazovanju "Koordinata" Beograd, Omladinskih brigada 85, Novi Beograd, bora.stanojlovic@gmail.com, 0116164565, 0641908674
Милена Станојловић и Борислав Станојловић , nsimic75@gmail.com, 0116164565, 0641908674
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Проширивање и систематизација знања наставника и стручних сарадника о могућим чиниоцима школског неуспеха и могућностима њиховог дијагностиковања, предупређења и отклањања, а тиме и побољшања квалитета и ефикасности наставе и учења ученика.
Упознавање наставника, васпитача и стручних сарадника са применом метода, техника и инструмената дијагностиковања узрока школског неуспеха и стратегијама њиховог предупређења или превладавања, а тиме и пружање адекватне помоћи подршке ученицима који имају тешкоћа у развоју и школкском учењу. Оснаживање компетенција наставника за квалитететно и ефикасно остваривање наставе и учења у инклузивним условима рада школе.
Учесници семинара биће оспособљени за: потпуније, објективније и благовремено сагледавање узрока школског неуспеха; на бази тога примена ефикаснијих мера за њихово предупређење или отклањање; побољшање квалитета наставе и пружање адекватне помоћи и подршке ученицима који имају тешкоћа у процесу учења; ефикаснија сарадња ученик-наставник-родитељ у побољшању постигнућа ученика у школском учењу.
30
дана:
2
бодова:
12
4.700 динара. У цену су урачунати: радни материјал за учеснике семинара и књига Б. Станојловић: "Основе педагошке дијагностике",накнада за предаваче, као и стручна подршка реализатора у процесу примене стечених знања у пракси.